Monday 2 January 2012

siapa yang berJANJI TAIK

hmm , actually aku buat relationship tu just nak lari dari satu masalahh ni , yeahh betul cakap orang if kita tak try to solve kan sesuatu problem tu but kita lariii , memang masalah lain akan muncull :( and lagi satu , kalau cara salah untuk settlekan problem tuu , memang akan ada problem lainnn , hmmm aku takda pape punn dengan dia actually , dia just tolong aku . JANJI TAIK ? siapa yang berjanji taik sekarang ?? kau suruh aku jangan tengok OMBAK RINDU lagi , sebab kau suruh tengok dengan kau , sampai sekarang wehh aku tungguuu sampai dah habis tayang dah pun dekat cinema tu , lastlast aku tengok sorangsorang dalam bilik dekat youtube :( BREAKING DAWN pun kau cakap jangan tengok hmmm aku turut je kata kauu , dah kata BESTFRIEND kannn , lamanyala wehhh kau tak contact akuu , kau jealous aku bergambar dengan kawan lelaki akuu ? heyy come on la wehh , normal laa bergambargambar dengan kawankawan , especially kawan tu dah berkurun lama tak jumpaa , just because of that silly thing kau lama tak contact akuu , fine aku takkisah mana punnn -,- sebenarnya kisah sikitlaaa , :( dah kata kau bestfriend akukannnnnnnnnn :( hmmmm takpalaaa , nak buat macam mana lagiii , hmm hope kau sentiasa sihat wehhh . btw , sorry and thanks for everythinglaaa

No comments:

Post a Comment